Hampton Republic 27


Kl. 15:10 |
Hej bloggisar!
 
Gäääääääsp. Det blev ett dubbelpass för mig i går så jag kom inte förrän strax före halv åtta i morse. Visst är det typiskt att Tilde då sover som en prinsessa på morgonen och inte alls vill stiga upp för att gå i väg till dagis ? ;-) Fick klä på henne sovandes i sängen! hahaha! I morgon är vi ledig så då håller jag tummarna att hon bjuder på sovmorgon. Snart är det dags att hämta hem henne från dagis och jag längtar SÅ! Massa lek och mys står på eftermiddagsschemat och så ett bad tror jag nog. Men först ska kaffe koppen slurpas upp...
 
 
 
Vad tycker ni om kollektionen Hampton Republic 27 för barnen som finns hos Kappahl just nu ? Jag spanade in den lite närmare i går och jag gillar den. Bl.a fanns det chinos i beige och blått som jag ska fylla Tildes garderob med samt randiga basictröjor. På Kappahls hemsida är storlekarna vääääldigt urplockade men i butiken jag var på fanns de flesta kvar. De är gjorda från storlek 86/92 och uppåt. Har du fortfarande inte hittat julaftonsklänningen till din lilla tjej så spana in den här! Mycket finare i verkligheten. Dock skulle jag byta ut skärpet till ett annat då det var så plastigt.
 
 
 




Kommentarer
Nikita

Jag gillar kollektionen ! Tycker det är roligt att det för en gångs skull fanns massa fint till grabbarna åxå !
Har köpt en tröja till Albin men är fler jag gärna skulle fylla hans garderob med :-)

Svar: Håller med! Riktigt snygga kläder till grabbarna :-) :-)
Sara´s Dagbok




Kom ihåg mig?