Offline men nu online


Kl. 19:50 |
Hej bloggisar! I fredags packade vi in oss i bilen och åkte ner till min familjs stuga/hus nere i hudik. Det ligger alldeles vid havet och vi har haft det helt u.n.d.e.r.b.a.r.t! Som vi har njutit. Det har verkligen varit ett perfekt avslut på semester 2013. Där har det inte funnits något nät så vi har varit helt offline i tre dagar och vilken konstig känsla det är. Men välbehövligt. Vi har badat i havet, Tilde med så klart. Hon blev så sur när vi badat färdigt för dagen. Massor med god mat har vi också hunnit stoppa i oss. Jisses! Ja, denna helg kommer vi leva länge på.

bildBild 1. Utsikten från altan. Läge direkt på stranden. Bild 2. Tilde Bild 3. Ett glas Rosé är aldrig fel Bild 4. Redo för stranden!

I morgon är det dags för jobb och jag börjar med en riktigt grisvecka. Bara en ledig dag och går inte av förrän på måndag strax efter midnatt. Det känns som om denna semester bara har svichat förbi. Nu längtar jag till sommar 2014, och då ser vårat liv lite annorlunda ut. Mer update om det inom en snar framtid :-)





Kommentarer

Sammahär, imorgon kickar de igång med grisvecka :-P Spännande att se vad som händer hos er ;-)

Svar: Hihi, Jaaa! Snart ska ni få veta :-) hihi
Sarasdiary

Marie

Har varit fantastiskt att ha er på besök några dagar:-) saknar er redan!

Johanna S

Ser ut som att ni haft det urhärligt!
Men du... Dessa cliffhangers;)
När var det Tilde skulle skolas in på förskola? Min lilla börjar på måndag om en vecka!

Svar: Hur känns det att din lilla ska börja ? Blandade känslor? Kram
Sarasdiary

Sandra

Verkar som ni haft en härlig helg :) här var jag och såg Gyllene Tider i fredags med några kompisar, sen utgång efter det och igår vart det också fest och utgång :) här blir det också jobb imorgon (fast då började jag jobba igen förra måndagen efter 4 veckors semester) hoppas du får en härlig start på veckan :) kram

Svar: Ja det har verkligen varit en toppenhelg.
Vad kul med gyllenetider, hörde att de var bra? :-)

Ha en fin vecka <3
Sarasdiary

Nikita

Men oj nu blev ja nyfiken ;-)
Ska ni flytta ? Tilde få syskon ? Byta jobb kanske ?

Hihi ! Hoppas du får en bra vecka ändå !
Kram !

Svar: Hihi ;-) Snart får du veta :-D
Sarasdiary

Sandra

Ja Gyllene Tider var jättebra :)

Gunilla

Åh detta såg helt underbart ut! Kan tänka mig att det varit härligt. Vi hyrde ett hus i Skrea Strand förra veckan och det har varit kanon, massa bad och god mat som för er. Oj vad det är balsam för själen! Räcker ända in till vintern för hoppningsvis :-)
Idag är min sista dag på semestern och jag ska bara vara hemma och ta det lugnt med lilla M. Är så nöjd med semestern, vädret har ju varit fantastiskt! Lagom att jobba tre dagar första veckan, och så är det studiedag på dagis på måndag också så då blir det bara fyra dagar nästa vecka, perfekt ;-)
Ska bli spännande att höra vad ni har för nyheter framöver! Ha det jättebra!

Svar: Ååå ja! En helt underbar helg :-)
MEn vad mysigt att hyra ett hus, underbart. Visst är det härligt när man känner att energin är ordentligt påfylld! :-)
Vi har verkligen haft tur med vädret, så glad att jag fick denna period. Förra sommaren när jag var hemma med T var det mest bara tråkigt väder.

Hoppas det går bra att komma tillbaka till jobbet. Jag har ju jobbat nu i tre dagar och man kommer ju in i det snabbt. Skönt med rutiner igen :-)

Stor KRAM!
Sarasdiary

maria at inredningsvis

Vilken skön blogg du har:) och så fina bilder. Undrar om du har bloglovin att följa med?

Om du gillar inredning och mode, kan du kolla in min blogg:)

Ha en kanondag

LOVE Maria at inredningsvis.se - the Swedish design blog

Svar: Tack vad kul :-)

Jag har bloglovin. Titta till höger så finns det en sådan kolumn :-)
Sarasdiary

zaraholine

Kul att ni har stuga här. Vi bor i Hudik :)

Kram




Kom ihåg mig?