En onsdagskväll att stoppa in i hjärtat


Kl. 12:50 |
Hej bloggisar ! I går kväll hade jag en dejt med Malin. Vi hade tänkt äta tapas på den nyöppnade restaurangen Udda tapas men där var det fullt så det blev Saffran istället. Vi hade verkligen tur med vädret och vi satt ute till de stängde. God mat och väldigt gott vin som jag bara måste leta upp på systembolaget :-) Vi köpte in 10 olika tapasrätter som vi delade på. Allt från spanska korvar och ostar till Chili- och vitlöks-frästa räkor. Potatissallad med chevré och mumsiga musslor. När saffran stängde kilade vi vidare till Udda tapas för fortsatt skvaller och sippa på något gått. Verkligen en perfekt kväll som jag snart hoppas vi gör igen.

Senast överförda106Senast överförda104

Hur trött jag än var så blev jag fulltankad med energi och känner mig som ny. Malin är en glädjespridare och ger bara massa positiv energi! En vän för livet som jag är rädd om.

Senast överförda107

Kvällens slappa outfit, T-shirt från Veromoda och kjol från Indiska. Väskan har något år på nacken från Ellos.

Senast överförda105

Vi avslutade kvällen där den egentligen skulle ha börjat, på udda tapas! Denna drink var FAB! Chili och mango, helt klart en favorit.

Kika in hos Malin, hon har fler bilder från kvällen :-)





Kommentarer
Denise - mamma till Noah!

Såg ut som en härlig kväll!:)

Svar: En av de bästa <3
Sarasdiary

Carolina - mamma till två

Men så mysigt ni verkar ha haft det!! :-)

Svar: Supermysigt! :-)
Sarasdiary




Kom ihåg mig?