En ledig tisdag


Kl. 09:40 |
God morgon bloggisar! Jag dricker kaffe och Tilde äter mellis. Eller, hon dissekerar ett äpple skulle jag nog mer vilja säga ;-) Äntligen har jag en ledig dag, det var varit en lång arbetshelg. Har inte funnits tid till annat. Jag tänkte visa er håret nu men kameran hade så klart laddat ur :-( Typiskt! Men nu sitter den på laddning i alla fall. Sundsvall bjuder även på regn i dag så jag vet inte vad vi hittar på. Vore ju mysigt med något skoj i alla fall. Får se vad J har tänkt då han kommer hem. Vad gör ni idag ? Jobbar ? går i skolan ? Eller är ni också lediga som jag ?

IMG_2897

Jag har inte köpt en ny kaffemaskin än. Har varit och kikat på den jag vill men affären har inte fått in färgen som jag önskar. Dessutom var de så h.i.m.l.a otrevlig, någon som köpt en kaffemaskin på nätet ?





Kommentarer
Marie

Jag köpte min på nätet funkade kanon:-)

Emma

Köpte en nespresso på bagaren & kockens webshop,vart himla nöjd!

Svar: Ska kolla upp!! Tack :-)
Sarasdiary

Sandra

Har jobbat idag och gör det till fredag, sen en ledig helg. gud va kul att ni har köpt hus, ska självklart bli skoj och läsa om det också :) kram




Kom ihåg mig?