Den bästa känslan..


Kl. 21:35 |

Att få komma hem och mötas av denna tjej som blir så glad att hon skriker rakt ut. Börjar springa allt hon kan mot mig, ramlar men reser sig upp och låtsas som ingenting  och fortsätter springa. Ska upp i famnen och kramas och pussas. Ja ni, den känslan är den bästa jag vet.

Senast överförda97

Helt helt helt galet hur mycket man kan ä.l.s.k.a en människa!

Snart börjar Tilde på dagis och det är med blandande känslor så klart. Jag tror hon kommer tycka det ÄR så roligt. Vi ska dela på inskolningen, J ska ta de tre första dagarna och jag tar de resterande som behövs. Dock ska jag försöka byta arbetspass så jag också får vara med första dagen :-)





Kommentarer

Hihi, ni ska nog bli nöjda:)

Herregud så söt hon är!

Pauline

Hon är ju bara för söt er lilla tjej!

Nu är jag nyfiken på hur håret blev idag =) kram

Svar: <3

Ååååå! Jag har inte hunnit med alls nu i några dagar så har inte fått tid att visa er. Får se om jag lyckas efter jobbet i dag :-)
Sarasdiary

Nina

Vad söt hon är! Lycka till med inskolningen.

Svar: Tack Nina :-)
Sarasdiary

Malin S

Men hon är ju så SÖÖÖT!




Kom ihåg mig?