Utredning


Kl. 09:10 |
Godmorgon fina ni! Jag började min fredag med att hänga på låset hos vårdcentralen för att ta lite prover. Fick svar direkt att mitt blodvärde var bra,  det känns ju skönt. Vad resterande prover visar kan jag kolla upp själv i natt eftersom jag ska jobba. Som in vet så har jag varit så otroligt trött den senaste tiden, har även haft många andra konstiga symtom men de håller jag för mig själv. Konstigt är också de dåliga resultaten jag fick med PT-Online som jag körde i två månader med Olga. Känns skönt med en liten besiktning på kroppen och det är nästan så att jag hoppas proverna visar något så detta kan justeras till. DSC_0453  

Är det någon av ser som har varit med om liknande ?





Kommentarer
elinjosefine

Krya på dig søta <3 Och du kämpade på helt otroligt med träning och kost. Jag hade aldrig klarat vara så strikt under mammaledigheten.

Stor kram

Svar: Tack vännen <3

Det känns så surt eftersom jag verkligen satsade stenhårt också händer det inget :-( Förhoppningsvis får jag svar nu annars är det bara att kämpa på.

Hoppas allt är fint med dug och sötaste I <3
Sarasdiary

Sandra

Hoppas du får bli piggare snart och ha en bra kväll på jobbet :) själv ska jag strax till en kompis på förfest, sen ska vi på Oscar, nelly.com har event där ikväll :)
jag tänkte på dej när jag såg dom här, så tänkte tipsa om dom :) kram

http://shop.creativelounge.se/se/grp/adine.php

Svar: Tack Sandra :-)

Ja visst är de tröjorna fina :-D hihi söt du är som tipsa! Kram!!!
Sarasdiary

Anna

Min första tanke var sköldkörteln? Jag har besvär med underproduktion och innan det uppdagades var jag otroligt trött och slut, nästan apatisk till och från och hade även en massa andra besvärande symtom. Men det har dom säkert kikar redan.

Svar: Samma här Anna! Prover togs för det så hoppas nästan de visar på det. Känner igen mig i det du skriver, apatisk! Helt galet.
KRAM!
Sarasdiary

Hanna

Tänkte samma som föregående, kollat sköldkörteln? Jag har hypotyreos och av det du skriver tycker jag det låter som att det kanske kan vara det. Jag förstår dig, när jag var under utredning ville jag också till slut att de bara skulle hitta en anledning till mitt mående, och det gjorde de ju till slut även om det tog tid. Hoppas du mår bättre snart!

Svar: Tack Hanna!

Ja det togs b.la prover för just det :-) Hoppas det nästan är det då det är ganska lätt att få hjälp med. Tror jag blir galen om de inte hittar något som är orsaken.
Hoppas du haft en fin helg! Kram
Sarasdiary

Anna

Hoppas dom finner vad det är, mitt liv (och min relation) fick ett otroligt lyft då jag började med Levaxin och orkade hitta på saker och umgås igen. Otroligt egentligen hur många som har det här problemet. Lycka till och så vill jag bara säga att jag är grymt imponerad av dig som gick in i PT online med sådan hängivenhet, jag inspireras i smyg och laddar för att ev köra jag med någon gång framöver.

Anneli

Som någon annan redan skrev så sköldkörteln kanske? Har själv problem med det samt jämt o ständigt dåliga blodvärden. Inna jag började gå på levaxin va jag så trött och orkade inte med nåt fast lusten fanns när, väldigt depromerande va det. Nu kan det fortfarande dippa för mig emelanåt men för det mesta har jag det under kontroll.




Kom ihåg mig?