Tisdag!


Kl. 09:56 |


20130423-095023.jpg
Mellis! Skogaholmslimpa och äpple. Tror det är nya favoriten :-)

20130423-095018.jpg
Frukost nr 2, havregrynsgröt med hallon. Kaffe såklart!
Vi har det bra! Tilde sov 40 min längre i dag än i går och det tackar jag för. Det känns inte helt ok att stiga upp före bönderna, eller hur ? ;-) I dag vet jag inte riktigt vad som händer. Det är riktigt trist väder men en promenad måste det bli och titta på kalvarna såklart. Om vi ska in till stan måste jag komma i håg ta med paket att posta. Har nämligen rensat i Tildes garderob :-)
Sparar ni alla kläder?




Kommentarer
Pauline

Jag sparar alla kläder för jag hoppas på att få flera barn =) om vi bara skulle få killar så får vi göra oss av med kläderna då =)

Hoppas ni får en mysig dag fast vädret är dåligt. Kram

Svar: Jag tänkte precis som du förut. Jag har sparat allt upp till 68 + de finare såklart. Men jag är ju sån som gillar att shoppa nytt ;-) hihi Lessnar fort.

Kram kram <3
Sarasdiary

Nikita

Jag säljer de mesta slänger trasigt ..
Sparar nåt enstaka plagg i minsta strl som minne ..

Gillar åxå å köpa nytt :-)

Carolina - mamma till två

Har sparat mycket från vår stora tjej (även sålt en del) och nu får lillasyster ärva.. Gjorde nyligen en rensning av de klädervsom de båda nu växt ur och la ut en hel del på Tradera!

Nathalie 19 år och mamma till Neo

Jag har sparat allt än så länge ifall man får fler barn. Dröjer det flera år innan nästa kommer eller att vi får en flicka kommer nog det mesta att ryka. De större storlekarna kommer jag inte spara mer än eventuellt jackor och skor eftersom dom sliter på de större storlekarna mer än de mindre. :)

Gunilla

Jag sparar en del plagg som känns speciella. Dem ska jag ta fram och gosa med om 20 år :-) Kom ihåg att min mamma visade mig en låda en gång med mina gamla babykläder som hon sparat som hon tar fram ibland och blir lite nostalgisk. De kläder som är för fläckiga eller trasiga slänger jag och resten skänker jag till Erikshjälpen eller lägger upp på Tradera.

Anna Överhem

Sparade de fina kläderna efter A, som jag skulle kunna tänka mig att ha till nästa. Mycket är använt av det, men nu skänks/traderas varje pinal bort efter R eftersom vi inte(!) ska ha fler busfrön :)

Svar: Det vet man aldrig Anna ;-) hihi
Sarasdiary

Anna Överhem

Tro mig..med en 1åring och en 3åring som fightas och hittar på hyss om dagarna..då VET man att man är nöjd på barnfronten

Svar: ;-)
Anna Överhem




Kom ihåg mig?