The Perfect home


Kl. 11:04 |
Hej bloggisar. Här har vi haft en seg morgon då jag passade på att sova en extra timme tillsammans med Tilde, så h.i.m.l.a skönt! När vi vaknade strax före tio blev det frukost för mig och lite mellis för den minsta. Smörgås med leverpastej är favoriten! För några månader sedan (!) var jag på ett homeparty med perfect home produkter. Trots så mycket fint blev det endast två par krukor som fick följa med hem. De är grå med ett hjärta och har fått plats i köket. Planen är att jag ska plantera två mårbacka i dem nu när börjar bli lite varmare. Just mårbacka är en av mina absoluta favorit blommor. DSC_0454




Kommentarer
Malin ☆

Åh vad skönt med en extra timmes sömn! Jag och Jolie låg också och drog oss länge i morse och fick stressa iväg till dagis sedan men det var det värt, hihi :)

Jättefin kruka vännen!

Puss!

Svar: Hihi, ja ibland sover jag tillsammans med henne, så himla skönt!
Jaaa men det förstår jag vännen och allra helst när du varit borta en vecka :-) MYYYYS! <3

Syns snart, PUSS!
Sarasdiary




Kom ihåg mig?