Sunday


Kl. 11:25 |
Hej fina ni! Jag ser att ni kikar in här trots det ekar tomt här inne med uppdateringar, ni är så go! Men snart är jag nog tillbaka igen som vanligt. De senaste dagarna har min mac inte ens varit på och att blogga från mobilen gillar jag egentligen inte att göra även om det är bättre än att det ekar tomt kanske ? Jag och Tilde har precis vaknat från en förmiddagslur. Jisses så seg jag känner mig men piggnar nog till snart efter kaffe och frukost nr 2. Tilde är i alla fall feberfri men hon har några prickar på kroppen som jag inte vet vart det kommer i från ? Det är inte vattenkoppor i alla fall. Hon fick dem samma dag som febern kom och vid tre dagars feber kommer prickarna efteråt?  Tänkte ringa BVC i morgon även om jag inte är ett dugg orolig. Barn får prickar och många av dem kan man inte göra så mycket åt än att smörja. Dessutom är hon inte bekymrad av dem. Men det är ju alltid kul att kanske få veta vad det är ? :-) tumblr_mkvnh1ovyf1r3m5hoo1_500_large Nej, vet i vad ? Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig ording för i  eftermiddag ska jag jobba! Ska bli så himla kul och få träffa mina vuxna arbetskamrater och jag hoppas vi får tid till att dricka lite kaffe och surra :-) Men kan ni tänka er, om ca tre veckor ska jag vara tillbaka på jobbet igen. På heltid. Känns så tokigt! Men detta känns ju också helt tokigt, tänk att det var ett år sedan ?





Kommentarer
Sandra

Skönt och höra att Tilde är feberfri :) det känns bara som att det är några månader sen man såg det där kortet första gången, hehe :) jag har läst din blogg i 1 år och 2 månader nu. kram

Svar: Gulle dig Sandra! <2
Sarasdiary

Johanna S

Självklart är det bättre med mobiluppdateringar än inga alls!:-D
Säger som ovanståenda; skönt att Tilde inte har feber längre!:-)
Hoppas att du har en bra eftermiddag/kväll på jobbet!
Och jag förstår att du glädjer dig åt att prata med vuxna, det kan man verkligen törsta efter ibland som småbarnsförälder (ja, för nu är våra döttrar inga bebisar längre, nu är de småbarn!;-))
Kram

Svar: Håller med. Nu är de inga bebisar längre :-( hihi
Sarasdiary

Nathalie 19 år och mamma till Neo

Vad roligt att du fick jobba! Hur kändes det?
Kommer du inte lägga upp fler fredagsresultat på bloggen? Tycker jag har saknat det varje gång msn klickat sig in på fredagarna. Och hur går det nu med PT online?

Jag hoppas solen skiner på er uppe i Norrland som den gör på oss här nere i Blekinge! Ha en bra måndag!

Svar: Det kändes bra :-) Kul att kunna hoppa in lite extra :-)

Vad kul att du gillar de inläggen. Nu har jag kört färdigt med Olga (65 dagar). Skrev lite om det här --->HÄR :-) I dag har det varit riktigt härligt väder, lite kallt med solen har lyst :-D Så himla härligt!
Sarasdiary




Kom ihåg mig?