Sunday diary


Kl. 08:59 |
Hej bloggisar. Har ni sovit gott ? Jag och Tilde steg upp strax efter sju och har efter det sprungit upp och ner till tvättstugan. Inte den roligaste helgsysslan direkt men det måste ju göras. Vi har en tvättmaskin här hemma men den börjar nog sjunga på sista versen och hur roligt är det att ha kläder hängandes i lägenheten ? I bland då det bara är ett eller två plagg som ska tvättas kan jag använda våran tvättmaskin, men gissa om jag längtar till hus och en alldeles egen tvättstuga ? ;-) Solen skiner här i Sundsvall och enligt nyheterna ska det bli upp mot sju grader varmt. Så idag tänkte jag passa på att ta en långpromenad när Tilde ska sova sin andra sovning och lyssna på veckans podcasts som jag inte har lyssnat på än! Tänkte även tipsa er om att Lilla Villa Vita har fri frakt hela helgen, alltså till i kväll 24.00! Finns mycket fint till hemmet och b.la dessa servetter med stjärnor på. Det finns även bakformar med stjärnor, det har jag tipsat om förut tror jag ? webbshopen är helt klart värt ett besök :-) 6f8df4eea8205c6b54615a8f0e01173e.jpg_thumb_800x800




Kommentarer
Carolina - mamma till två

Usch, verkligen sååå tråkigt att tvätta i en tvättstuga... Behöva springa dit och passa tider och känna sig låst. Är så glad över att ha tvättmaskin och torktumlare hemma. :-)

Trevlig kväl!




Kom ihåg mig?