Nappar


Kl. 15:00 |
Tilde är i behov av nya nappar. Hur ofta byter ni ? Nu är det så att napparna har fått ben och sprungit bort och de enda som finns kvar är nappar i olika blåa nyanser, vilket jag inte gillar. Så nu måste jag köpa nya nappar. Kikade runt lite hos babyshop som har många olika nappar från b.la Elodie Details. Dock vet jag inte om jag vågar klicka hem några då jag inte vet hur själva nappen är utformad. Tilde har sedan dag ett haft de från MAM. Någon som vet om de är liknande ? PicMonkey Collage




Kommentarer
Malin- mamma till Arvid & Lucas

De där tror jag är esskas nappar o dom är ju lite annorluna i "pipen" jämfört med mams. Mams är ju ganska platta o dessa går ju upp lite mer i gommen om man säger. Hoppas du får en fin helg!! kram

Svar: Tack för info :-)

Trevlig helg
Sarasdiary

Nikita

Ja precis de går uppåt , hade nån elodie napp åt Albin då han var liten :-)

Ika

Ja dom där napparna bara försvinner här med.. Lustigt det där :P Har inte tänkt på hur ofta vi byter men blir lite då och då eftersom dom försvinner spårlöst ibland att man köper nya. MAMs är bäst tycker jag, med tanke på hur nappens form är så är den nog bäst för esskas som går lite uppåt sägs trycka mer på tänderna vilket inte är så bra ju, det gör däremot inte MAMs. Dock har våran lilla tjej här hemma förälskat sig i just esskas nappar nu, men försöker få henne att gilla MAMs igen :)

Carolina - mamma till två

De där är Esska-nappar.. De ser ju inte likadana ut som MAMs.. Våra kids tar vilka nappar som helst. ;-)




Kom ihåg mig?