Monday diary


Kl. 08:32 |
Godmorgon måndag och vecka 15! Vi ska alldeles strax kila över till BVC som bara är här bakom huset (så skönt att ha nära dit) och visa upp prickarna Tilde har på kroppen. När vi har gjort det ska jag passa på att ta en PW medan hon ska sova. Annars brukar vi inte går ut förrän efter lunch men idag blev det lite omkastat :-)

599898_421118347953381_1377678660_n_large

Tänk vad ljusare det har blivit ute på bara någon vecka känns det som ? Så underbart! Brukar ni kika in hos weheartit.com ? Jag älskar att klicka mig runt där bland alla fina bilder :-)





Kommentarer
valeria-Kampen mot kilona

Skönt med pw. Skall försöka bege mig ut jag med, men jobbigt då man ha halsont. Men en promenad kan ju inte skada.

Svar: Krya på dig!
Sarasdiary

Jag håller med om ljuset, även om vi ställde om klockan så har det hänt mycket :-) ha en skön PW & lycka till med prickarna :-)

Svar: Tack Julia! :-)
Sarasdiary

Pauline

[MARKED AS SPAM BY ANTISPAM BEE | Server IP]
Jag har faktiskt den appen i mobilen och det finns verkligen många fina bilder där =)

Kram




Kom ihåg mig?