Magenta knit top VS Wax jumper


Kl. 14:00 |
Den stickade tröjan till höger har varit en stor favorit ända sedan den kom från Chillnorway. Jag älskar färgen och den ser så himla skön ut. Men jag har aldrig tyckt att den är värd sitt pris så det har aldrig blivit något köp. Nu när jag kikade in hos boozt hittade jag en look a like, inte sant ? Jag tycker de påminner om varandra och dessutom till ett lite snällare pris. Dock är ju kvalitén inte lika bra som den från Chillnorway som består av 100 % bomull. Vad tycker ni ? Bra kvalité och högre pris eller sämre kvalité men billigare ?

PicMonkey Collage

Den till vänster hittar du HÄR och den till höger hittar du HÄR!





Kommentarer
Sandra

Både och säger jag :) trevlig helg :) själv har jag nyss dukat fram kycklingsallad och funderar på vad jag ska gö ikväll, lutar nog åt en lugn kväll hemma. kram

Malin ☆

Båda är jättefina men jag går nog oftast på kvalitén :)

Superduperfin profilbild på dig gumman!

Puss & kram <3

Svar: Nej men, hihi! Den har ju du på dig i dag, så galet fin! <3 Ska vi byta garderob ;-) hihi

Tack vännen. Var ju tvungen att byta, det är ju inte vinter ;-) Nu är det bara headern kvar.

Puss och kram. Hälsa Jolie att hon kryar på sig <3
Sarasdiary

Malin ☆

Men åh vad gott! Tror jag bjuder in mig själv med detsamma, hihi :)




Kom ihåg mig?