Kommer snart hos Lindex&lite babbel


Kl. 20:49 |
Jag gillar Lindex webbshop eftersom man kan klicka sig in på något som heter "Kommer snart". Brukar ni spana in där ?  Såg nu i kväll att det kommer två söta set till sommaren. Hur söta ? De kommer finnas från storlek 68-86. Den till höger är min favorit! Men jag hade gärna sett lite mer rosa ;-) Desktop1 Tilde sover sedan nästan två timmar tillbaka. Hon somnade bums, så trött hon var. Nu befinner hon sig i en period där ingenting är roligt och gnäller för det mesta. Det är ganska så påfrestande måste jag säga. Är det kanske en fas hon befinner sig i ? Tänderna som har varit på G har kommit fram helt nu så det kan ju inte vara de som spökar ? Dessutom har nätterna de senaste tre veckorna varit helt bananas så vi är lite trötta här hemma. Men det är väl precis som det ska vara med en snart 1 årig tjej här hemma :-)

Nu ska vi se sista avsnittet av The Walking dead säsong 3! The Following kan jag se i morgon när Tilde sover.





Kommentarer
Pauline

Nova har också varit krånglig på nätterna till och från de två senaste veckorna. Det enda som har hjälpt är att hon får ligga nära nära mig i våran säng. Vet inte om hon kräver extra mycket närhet eller vad det kan vara.

Kram kram

Svar: Det är samma här. Får hon sova bredvid en av oss blir hon nöjd och sover hela natten utan ett pip ;-)

Dessa små liv <3

Många kramar!!!
Sarasdiary

Johanna S

Åh, va "glad" (missförstå mig inte!) att höra att det är fler som har gnälliga 1-åringar! Min dotter, som fyllde 1 år i söndags, är världens goaste unge (såklart, precis som alla andras barn;-)) men oj, oj så gnälligt det är stundvis, eller ganska många stunder. Och som du säger, det är ju otroligt påfrestande! Blir tokig på det där gnällandet! Kram!

Svar: Hihi, jag förstår! :-) Jag ljuger inte om jag jag säger att hon gnäller och grinar nästan alla timmar hon är vaken. Hon är nöjd om vi är ute och går. Men inte orkar jag gå hela dagarna ;-)

Jag får inte ens gå på wc. Även om hon får vara med så börjar hon tokgrina ;-)
Sarasdiary

Nikita

Jag brukar också spana under "kommer snart " :-)

Svar: Att inte fler har så :-)
Sarasdiary

Carolina

Vilka söta set! :-) Brukar också spana under den fliken, gillar att man kan "bevaka" plagg och få mail om när de finns i butik..

Svar: Ja visst var de :-) Så himla söta :-D
Sarasdiary

Ida

Åh älskar dom blommiga shortsen!

Svar: Ja visst var de söta ? :-D
Sarasdiary




Kom ihåg mig?