Kärleksmums med extra kaffesmak


Kl. 09:40 |

I går blev jag inspirerad av Nyhetsmorgon och slängde i hop kärleksmums. Men i stället för att göra i långpanna gjorde jag i muffinsformar och glasyren gjorde jag med lite starkare kaffesmak än vad det ska vara. De blev godkända av J och kommer b.la finnas till Tildes 1 års kalas. Jag använde mig av detta recept!

DSC_0449 DSC_0450

Nu ska jag fortsätta plocka och fixa här hemma (kan man någonsin bli färdig med det ?) och sen när Tilde vaknat ska vi bege oss mot birsta och busa med några vänner ♥





Kommentarer
Suzanne

Ska precis till o baka kärleksmums till Rasmus 2-årskalas. I muffinsform var ngt nytt och roligt, hur många minuter gräddade du?
Kram

Svar: Jag gjorde som det stod i receptet, 20 min. Men det var i det längsta laget ;-) jag är inte så duktig på att baka och kan räkna på en hand hur ofta jag gör det på ett år ;-)

Men det hade kanske räckt med 15 min? Lycka till!!
Sarasdiary

Linn

Var har du hittat de fina muffinsformarna? :)

Svar: Lagerhouse :-)
Sarasdiary

Carolina - mamma till två

Så mumsigt det såg ut!! :-)

Hanna

Kärleksmums är ju så gott!

Amanda

Men åh vad smart att göra dem i muffinsformar. Måste jag prova!




Kom ihåg mig?