Home sweet home!


Kl. 08:24 |
I går eftermiddag kom J och hämtade oss. Men som vi har haft det bra! Det har varit skönt att fått fly hemmet lite och få komma ut på landet utan massa måsten. Vi har gjort tidiga mornar och tidiga kvällar. Ätit massa gott. Busat med hundarna. Kollat på kalvarna och kossorna. Varit på stan och shoppat lite. Myst med en två månaders bebis, tänk att Tilde har varit så lite ? Svårt att förstå! Nu kommer det nog dröja innan vi kommer kunna ta en liknande tur ner eftersom jag börjar jobba till veckan. Kanske inte förrän sommarsemestern i Juli

DSC_0457

Innan jag for storstädades lägenheten och gissa om jag blev lite paff när den var i samma skick när jag kom hem ? 

Nu ska Tilde lägga sig och sova en liten lur och jag ska passa på att göra mig ordning. Vi har MASSOR att fixa i dag eftersom det inte är vilken dag som helst i morgon ;-)





Kommentarer



Kom ihåg mig?