Fitnessnudlar


Kl. 15:15 |
När jag beställde proteinpulver från Fitnessguru fick jag med ett paket fitnessnudlar (kalorifria) som jag ska testa för första gången i kväll. Är det någon av er som har testat ? Jag måste ju säga att jag är lite skeptisk då de inte ser så himla aptitliga ut men i en wok tillsammans med grönsaker och kyckling kanske de inte ser så farliga ut ? ;-) Nudlarna är tillverkade av den naturliga vattenlösliga fibern glukomannan samt kalcium. Denna typ av nudlar har ätits i Asien i över två tusen år så jag borde ju överleva.

DSC_0451

Fitnessnudlar, kokosmjölk, Spice mix, kyckling och wokgrönsaker!





Kommentarer
Pauline

[MARKED AS SPAM BY ANTISPAM BEE | Server IP]
Nej jag har faktiskt aldrig testat dessa nudlar. Varför är dom bra att äta, innehåller dom någonting speciellt eller skulle man lika bra kunna va utan dom? =)

Kör du fortfarande med Olga eller är det slut nu? länge sen man fick någon lägesrapport =) Kram Kram

Lisa

Åh spännande :) kom gärna med en recension sen!

Nelson tackar :)

Kram

Svar: Absolut! recension kommer :-D
Sarasdiary




Kom ihåg mig?