Feber!


Kl. 20:23 |
God kväll fina ni! Äntligen kan vi börja med fredagsmyset efter en omtumlande dag! Som vanligt efter förmiddagsluren så blev det gnälldeluxe och det var bara att packa ner i vagnen och börja promenera. I dag blev det in mot stan, köpte en kaffe på wayne´s och intog torget. Träffade några vänner, tog en liten shoppingrunda och avslutade med en spontandejt med Elin & Charles. Tilde sov sammanlagt två gånger på stan och då började jag ana att det inte stod riktigt rätt till och när vi kom hem så visade tempen på nästan 39 grader på lilltjejen. Hon har inga andra symtom så antingen är det tandfeber eller kanske den vanliga tre-dagarsfebern ? Det är bara att vänta och se.

Senast överförda30-001

Tildes outfit i dag! Nya kläder som hon fick i går av min moster med familj. Tusen tusen tack!

Nu blir det Let´s dance och sen checkar jag nog ut tidigt skulle jag tro!





Kommentarer
Johanna S

Men åh vilka fina kläder! Har du någon aning om var de kommer ifrån?:-)

Svar: Från Lindex :-) :-)
Sarasdiary

Victoria

Det var roligt att synas en snabbis! Tilde är så söt!

Svar: Men tack detsamma, jättekul! Kvällsfika till veckan kanske ?
Sarasdiary




Kom ihåg mig?