Dagens Sara


Kl. 12:26 |

Visst var det längesedan jag la ut en dagens ? Vet att det är några av er som gillar det även om mina kläder inte är så "speciella". Men det kanske är därför ni gillar dem ? :-) Jag köper ofta mina kläder på kedjorna som Lindex, H&M, Veromoda och Vila. Men har även några godbitar från Odd molly och Chillnorway i garderoben som är två favoritmärken i klädes väg. Men det har ni nog redan koll på ? ;-)

Senast överförda32

Idag har jag på mig en tröja som kommer från Veromoda. Den är lite kortare i modellen så jag har ett lite längre linne med fin spetskant nertill från Kappahl. Det får även bli dagens tips, linnet från kappahl! Finns i flera färger. Jag har ett svart och ett vitt.

Nej nu protesterar Tilde här så nu ska vi packa in oss i bilen. Vi ska i väg och spana på ny kamera, blommor och balkongmöbler. Det börjar bli dags att inreda våran ny inglasade balkong :-) Jag drömmer om olivträd, rottingmöbler och fina färggranna kuddar!





Kommentarer
Matilda

Vilken härlig blogg du har :)

Svar: Tack Matilda! :-)
Sarasdiary

Emelie

Åh vad kul att inreda balkongen! :-) Speciellt nu när våren ÄNTLIGEN är här! :-) Härligt med inglasad, de är något jag önskar mig också!

Kramis

Svar: Jätte jätte kul :-D
Sarasdiary

Gunilla

Gärna såna här inlägg! :-) Kul att få lite bra tips. Kom på att jag har ett liknande spetslinne i garderoben, ska börja använda det med en tröja över. Var det längesen du köpte den tröjan på Veromoda? Den var snygg - är väldigt svag för randigt :-)

Svar: Ja det var några månader sedan :-) Jag har tyvärr klippt bort lappen så vet inte vad den heter. Typiskt!
Randigt är så fint och fungerar alltid. Har du spanat in Kappahls nya kollektion ? Mycket mycket randigt :-D
Sarasdiary

lisa

Söta sara :)

Svar: Men du Lisa <3
Sarasdiary




Kom ihåg mig?