Blåbärstårta!


Kl. 09:45 |

Ni är några som vill ha recept på tårtan jag gjorde till Tildes födelsedag och ni hittar det HÄR hos min vän Madde! :-) Den var riktigt god och en perfekt smakkombination om ni frågar mig. En tårta helt i min smak. Dock gick den inte hem hos Tilde, efter två tuggor så ville hon inte ha mer ;-) hihi Innan servering placerade vi ett ljus i mitten också såklart!

Detta var inte den enda tårtan vi har smaskat på i helgen. Min moster hade med sig två supergoda och maffiga smörgåstårtor i går. Den ena var garnerad med ost, skinka och rostbiff och den andra med kräftstjärtar, lax och ägg. Mmmm så mycket gott vi har smaskat i helgen. Men det är ju precis som det ska vara när en födelsedag firas, inte sant ?

Senast överförda40

Blåbärstårta med Lemoncurd, blåbärsmousse och vit choklad!





Kommentarer
kaffemorsan

Men gud vad god den där tårtan verkar!=)




Kom ihåg mig?