Bed Head


Kl. 15:00 |
Mitt schampo är helt slut så nu använder jag något från ICA och det märks verkligen på mitt hår. Dock är det inte bara schampot som är slut utan även min mascara, deo och hårolja börjar ta slut. Varför lyckas det alltid nästan samtidigt ? :-) Nu är jag sugen på att testa ett nytt schampo och balsam och jag har läst och hört mycket gott om detta från Bed Head. Detta är Dumb blonde men det passar lika bra till brunetter tydligen. Hos LYKO finns det nu till ganska bra pris, under halva priset för ett storpack med schampo och balsam!       tigi-bed-head-colour-combat-dumb-blonde-tweens_500x500




Kommentarer
Sandra

Det undrar jag med, hur det tar slut nästan samtidigt ibland. min hårspray, mascara, kajal och puder sjunger på sista versen, så på fredag när jag är ledig, då blir det sminkshopping bl.a :) kram

Hanna

Varför köper du inte det för mörkt hår color goddess skit bra å luktar kola :) de har ja haft å de är super bra!!! Kram Hanna

Svar: Tack för tips!! :-)
Sarasdiary




Kom ihåg mig?