Tuesday diary&Campadre


Kl. 09:17 |
Godmorgon finisar! Hoppas ni har sovit gott och är riktigt utvilade. Vi har haft en jobbig natt men det är ingenting jag tänker skriva mer om. Det är ju som det är liksom! ;-) Men nu sover Tilde ute på balkongen och jag njuter frukost i lugn och ro och passar på att blogga lite. Jag ska alldeles strax göra mig ordning för dagen (kyrkis/öppna förskolan idag!). Det gäller att passa på medan hon sover, fast jag helst skulle vilja krypa ner i sängen igen! Som vanligt varje morgon kikar jag in hos Campadre för att se vad de har för kampanjer, jag är ju så nyfiken! Det var länge sedan jag klickade hem något men idag hitta jag fint från Gripsholm och ett par supersöta tossor till Tilde från Little Minds! Andra kampanjer som pågår just nu är b.la. klockor från guess.

Är du inte medlem ? Om du vill blir du det enkelt h ä r!





Kommentarer
Spanienfrugan

Hoppas att ni får kul på öppna förskolan idag och att du kan ta igen dig lite i eftermiddag då.

Svar: Tack <3 Konstigt nog så orkar man ändå med dagarna. Jag vet inte vart energin kommer ifrån.
Kram
Sarasdiary




Kom ihåg mig?