Tuesday diary


Kl. 08:56 |

Godmorgon mina vänner!

Hoppas ni har sovit gott. Jag har egentligen hur mycket som helst att blogga om nu ( B.la. 100 dagar fram till Nyår och mitt första CrossFitpass) och fixa till här inne men det får jag göra i eftermiddag. Nu måste vi fixa till oss snabbt och skynda in mot stan. Någon mer som som tänker stå vid Lindex då de öppnar ? ;-) Jag hoppas verkligen få tag på body och leggings till Tilde i den lila färgen, såg de var slutsåld på hemsidan såklart. Håll tummarna är ni go! Så inget kyrkis/öppnaförskolan idag alltså :-)

Såhär skoj hade vi det igår. Det är min vän Malin som var bakom kameran :-) 

   




Kommentarer
Karolina, mamma till My

Vilken fin ny header!
Duktig du är som tränar. jag sätter igång nästa vecka :)

elin

Jättefin header! Och Lindex ja, kanske får bli en sväng dit..




Kom ihåg mig?