Sunday diary


Kl. 19:48 |

Nattning av liten pågår här hemma och så fort hon somnat ska vi se en film. Lite söndagsmys med tända ljus och ett glas rött i glasen får det bli. Idag har vi verkligen haft en härlig sensommardag och jag klädde mig alldeles för mycket. På förmiddagen blev det storstädning + tvättstuga och en tupplur. Eftermiddagen spenderades ute på gården med en termos  kaffe följt av storhandling och matlagning. Ni som följer mig på instagram vet vad jag och Tilde svängde ihop. Världens bästa sällskap i köket helt klart! Kommande vecka är så fullbokad som den kan bli, massa dejter och roligheter ska vi fylla dagarna med! Välkommen vecka 38 :-)

Instagram: Sarasdiaryblogg





Kommentarer
Malin ☆

Tack vännen! Vill såklart fortfarande hjälpa dig i veckan ändå :D

Puss & kram!

Svar: Puss!
Sarasdiary

annayellowbanana

det lät verkligen mysigt =)

Svar: :-)
Sarasdiary




Kom ihåg mig?