Sponsrad video - it´s all about denim


Kl. 19:48 |

Hej bloggisar! Har ni spanat in den nya reklamfilmen med jeans från KappAhl ? Jag skulle verkligen behöva rensa min garderob på jeans och skaffa nya, kanske en bloppis ;-) Jag har aldrig köpt jeans hos KappAhl men efter att ha sett videon måste jag nog dit och prova. Jeansmodellen Emma superstretch är min favorit. Bootcut är också fint men eftersom jag är kort föredrar jag superstretch med smala ben. Och priset ? Vad sägs om 100 :- rabatt på ALLA denim jeans, alltså ett par jeans för 199 :- Perfekt för en plånbok som tillhör en småbarnsförälder.

Denna video nedan visar några av alla jeans som nu finns att hitta på Kappahl. Det ser verkligen ut att finnas snygga jeans för alla smaker. Och för alla "rumpor" också! Tummen upp till KappAhl som visar jeans i olika storlekar, för alla ser vi olika ut.

 

Se filmen och berätta vilken som är din favorit! Superstretch eller bootcut ? Mörk eller ljus tvätt ? Tell me! :-)





Kommentarer
Sara

Tycker jag du ska göra! Köpte hem ett par Emma idag, kan även rekommendera Stella som har hög midja om man gillar det. Jobbar på Kappahl och provade igenom alla idag så att det ska bli lättare att hjälpa kunderna. Hoppas du gillar dom :) och finns det så prova två i samma storlek, ibland kan det skilja lite tycker ja. Lycka till!

Svar: Tack för tips :-)
Ha en fin dag!

Kramis
Sarasdiary

Väldigt fint namn på jeans modellen ;)

Svar: Hihi :-)
Sarasdiary




Kom ihåg mig?