New in till Tilde


Kl. 12:00 |

Igår fick lite nytt följa med hem till Tildes garderob. Dock måste jag byta till mindre storlek då hon verkligen bada i dem. Jag köpte storlek 74 eftersom det inte skiljde mycket på storlek 68 och 74. Jag tänker "hellre lite för stort så jag kan vika upp"  Men de var verkligen på tok för stora och får jag gissa har hon inte storlek 74 förrän närmare jul ;-) haha

 Älskar älskar älskar spetsdetaljerna och den lila färgen

Eftersom jag inte kunde bestämma mig för vilken färg så fick både följa med hem. Men den lila är ju snäppet finare tycker jag nu!

Kläderna kommer från KappAhl!





Kommentarer
Hanna Z

Gör jag! hihi.

SÅ fina klänningar! Kommer passa så fint på sötaste Tilde:)

Svar: Ja de är helt underbara :-D Blir bra att byta till mindre storlek, inte kan jag vänta så länge att använda dem ;-) hihi
Sarasdiary

dom där sockorna alltså. jag är störtkär! borde gå och titta in dom innan dom går åt..

Svar: Ja gör det! Skynda :-) hihi
Sarasdiary

Nena: Foto - DIY - Inredning

Åh så fina! Förstår att du hade svårt att välja :p

Svar: hihi :-D
Sarasdiary

Nikita

Måste nog köpa den lila ja åxå så fin å mjuk !!

Svar: Ja de är helt underbara :-)
Ha en fin helg vännen!
Sarasdiary

Hanna - Trebarnsmamma

Fint det ser ut!

Svar: Så fina så fina :-)
Sarasdiary

Jenny - mammaliv i Nashville

Så mycket fint det finns till dom små från KappAhl nu! Jag tycker alla skriver om kläder därifrån! :) Avundsjuk blir jag ;)
Ha en fin fredag!!
KRAM

Svar: Jag kan posta till dig!

Godnatt :-)
Sarasdiary

Sandra

[MARKED AS SPAM BY ANTISPAM BEE | Server IP]
Den lila är ju sjukt söt :) trevlig helg. själv ska jag och några kompisar på Jacks ikväll och käka. ha så trevligt ikväll :) kram

Sandra

[MARKED AS SPAM BY ANTISPAM BEE | Spam IP]
Den lila är så sjukt söt :) trevlig helg. själv ska jag och några kompisar på Jacks ikväll och käka :) ha så trevligt ikväll :) kram

Sandra

[MARKED AS SPAM BY ANTISPAM BEE | Server IP]
Den lila är sjukt söt :) trevlig helg. själv ska jag och några kompisar på Jacks om en stund och käka. ha så trevligt ikväll :) kram

camilla

Vilka finfina köp till lillsessan. Kan inte låta bli att snegla på Newbies fina tjejkläder. Snäppet vassare än till pojkar, men hela serien är bara så fin!

Kram




Kom ihåg mig?