Kvällsbabbel


Kl. 20:21 |


20120906-201344.jpg
En kort promenad blev det för lilla familjen ikväll... All motion har verkligen legat på is denna vecka eftersom vi varit sjuka. Men till veckan tar vi nya tag!

20120906-201421.jpg
Älskar alla tända ljus...
Robinson finalen på tv och gott te med smak av kokos i favoritmuggen från Starbucks! Efter Robinson ska jag göra som Tilde, sova! Är så trött så trött... Hoppas ni har en fin kväll, i morgon är det fredag :-) Helgerna har verkligen fått en annan innebörd nu efter att Tilde kom till oss. Jaja, lite kvällsbabbel från mig ;-)




Kommentarer
elinjosefine

LÅter som en supermysig torsdag :)

STOR KRAM!!

Svar: KRAM!
<3
Sarasdiary

Nena: Foto - DIY - Inredning

Åh nu längtar jag hem till tända ljus och mys!

Svar: Hihi :-) så skönt att avrunda dagen med tända ljus :-)
Sarasdiary

Stina

Många tända ljus är ett måste om kvällarna när höstmörkret kommer! Så mysigt! :)

Svar: Håller med :-D
Sarasdiary

Emilie

Hej ! Tänkte bara ge mig till känna. Det var jag som träffade på dig, på Birsta City för några dagar sedan :) Ha en trevlig kväll ! Kram

Svar: Hej på dig! Vad kul :-)
Trevlig helg! Kram
Sarasdiary




Kom ihåg mig?