Helgen!


Kl. 16:07 |

Här kommer några instagrambilder från i helgen! Det var verkligen en toppenhelg på många vis och så roligt att träffa arbetskamrater och bli lite uppdaterad. På onsdag får jag träffa några igen då det är ett möte jag tänkte gå på där info ges om den nya avdelningen vi ska bli efter nyår! Då jag kommer tillbaka från föräldraledigheten blir det till en helt ny avdelning och det känns både skrämmande och superspännande på samma gång. Jaja, nog om jobbsnack ;-)

Surströmmingsfest med jobbet i Töva (jag åt bigboy, mums mums mums!) Jag fick dessutom äta middagen i lugn och ro då jag lämnade Tilde hemma med pappan!

Kaffe i termos, 25 grader varmt i solen på en parkbänk ute på gården var inte helt fel igår!





Kommentarer
Jenny - mammaliv i Nashville

Vad härligt att komma iväg en sväng, umgås & äta helt ostört :) Kram!

Svar: Ja det är helt underbart att få åka iväg en sväng själv. Och det är ju inte allt för ofta man får chans att äta middag i lugn och ro! Gäller att passa på :-D
KRAM!
Sarasdiary

Tack vännen, hoppas du/ni haft detsamma! Kram <3




Kom ihåg mig?