En uppdatering av underkläder


Kl. 17:21 |
Nu behöver jag en ordentlig uppdatering av min underklädes garderob! Ut med det gamla och in med nytt och fräscht. Det är man väl värd efter 9 månaders graviditet och förlossning ? :-) Har ni sett de söta shortsen ? Dessa skulle jag mer än gärna skrota runt i hemma om kvällarna :-) Men helst av allt skulle jag vilja ha dessa shorts och mysa i om kvällarna. Just nu finns det på rea och i min storlek så man kanske skulle passa på!

Shortsen, BH & trosa finns hos Lindex. Vart köper du dina underkläder ? och matchar du ?





Kommentarer
Nena: Foto - DIY - Inredning

Om du vill ha söta/fina/sexiga/roliga underkläder till ett riktigt bra pris (och som dessutom sitter skönt) rekomenderar jag New Yorker. Finns inte överallt och de har inte någon webshop vad jag sett. Men hittar du en affär så titta in, definitivt värt det!

Svar: Tack för tips! Den butiken har precis öppnat här i Sundsvall :-)
Sarasdiary

eva debeaux

Hej Sara!

Om du vill uppdatera din garderob med vackra underkläder för både vardag och fest, så rekommenderar jag dig att du kolla in min nätshop Madame Blanche, www.madameblanche.se
Om du skulle vilja ha något så uppge koden: madame (20% rabatt samt fri frakt)

Bästa Hälsningar
Eva




Kom ihåg mig?