En tävling i samarbete med MAM


Kl. 09:40 |

Godmorgon bloggisar!

Här hemma håller jag och Tilde på att göra oss ordning då vi strax ska fara ner mot Hudiksvall. Tänkte bara hinna blogga lite först och fixa till här inne medan vi är borta :-) Jag tänkte att ni skulle få chansen att vinna en steriliseringsbox med två nappar i från MAM! Hoppas det är något ni vill vinna. Steriliseringsboxen är supersmidig och gör nappen redo att använda/ren på bara 3 minuter. Dessutom fungerar boxen som förvaring för två nappar så du enkelt håller reda på napparna om du t.ex ska iväg någonstans.

Det enda du behöver göra är att lämna en kommentar här :-) Så drar jag en vinnare den 3 Oktober, alltså på onsdag!

LYCKA TILL!





Kommentarer
elin-mamma till Signe

Åh perfekt! En sån skulle jag vilja vinna! Då nappar alltid är ett problem när vi ska ut genom dörren:-)

Emma

Hade varit perfekt! Hoppas på tur :)

Tess.

Hoppas också på tur, hade varit helt perfekt då vi åker lite fram och tillbaka till farmor och farfar och hälsar på men napparna försvinner eller glöms ofta ;)

Kram!

Josse

Jag skulle verkligen vilja vinna dessa nappar! Jätte praktiskt med sterilisering i asken!

Jeanette

Det låter jättesmart! Tycker det tar sådan tid att hålla på att koka napparna hela tiden..

Rebecca

Vinna lite nappar hade inte alls varit dumt :-) Ha en bra dag!

Jeanette(Sundsvall)

Både Tyra och Nils favoritnappar så det går åt en del. En vinst vore därmed trevligt :)!

Karin

Jag och min lille Hugo hoppas på tur :)

Jenny - mammaliv i Nashville

August är med & tävlar då dom enda napparna han tycker om är MAM, så det skulle ju passa perfekt! :)
Kram

Therese

Åh vilken smart grej! Och lite nya nappar behövs alltid :-)

Kajsa

Åh vilken bra tävling! Vi är med och hoppas på tur.

My - Mamma till Alma

Jag vill gärna vinna :)

Anela

ÅÅÅÅÅÅH snälla snälla hade varit så jädra roligt att vinna nått för en gång skull :D Behöver hålla koll på alla Sagas nappar!!

Ida

Åh jag vill också vinna! Kattjäveln äter ju upp varenda en just nu. Och lär ju behöva spara några ören till ett framtida veterinärsbesök.

Karro

Jag och Melwin vill oxå vara med och tävla :-)

Jill

Hej!
Tack för en super bra blogg!
Hoppas turen är på min sida:D

Sara - Mamma till Sigrid

å MAM, de bästa enligt lillskruttan här hemma. Vi är och tävlar!!

Sanna

Åhh ja! Nappar kan man inte få för många av! :-) lilleman älskar allt som har med nappar och göra, även sin nappburk:-)

Pauline

[MARKED AS SPAM BY ANTISPAM BEE | Spam IP]
Gud så roligt med en tävling =) Jag och Nova hoppas på turen att vinna såklart!

Trevlig kväll! Kram

Pauline

[MARKED AS SPAM BY ANTISPAM BEE | Spam IP]
Gud så roligt med en tävling =) Jag och Nova hoppas självklart på turen att vinna.

Trevlig kväll! Kram

Camilla

Åh det skulle jag gärna vinna.

Kram på er!

Emmelie

[MARKED AS SPAM BY ANTISPAM BEE | Server IP]
Nappar är alltid bra att ha (då dom försvinner lite titt som tätt). En steriliseringsbox skulle vara väldigt smidigt och uppskattat. Så håller en tumme för att turen är på min sida denna gång ;-)

Sandra

Roligt att läsa din blogg, min prins Vincent är 1 månad yngre än Tilde och spännande att följa er vardag. Nya nappar är alltid välkommet, speciellt då vi ännu inte har någon favoritnapp.

Emma

Jag och min lilla William vill självklart vara med och tävla. Alltid roligt med tävlingar!

Maria Sö

[MARKED AS SPAM BY ANTISPAM BEE | Server IP]
Åh kul med tävling. Skulle passa Tuva perfekt!:)

emma

Jag och min lilla son Viktor är gärna med mams nappar är bäst tycker Viktor!:)så nu hoppas vi på lite tur:)

Sandra

En sån vill gärna jag och min lilla Hugo ha! :)

Sandra Dee- mamma till Elvie

Nappar används flitigt vid sovtid så det vill vi gärna vinna! :))

Håller tummar å tår ;)

Sarah Leman

En sån vill gärna Wilma ha, vi håller tummarna! :)

Pauline

Va roligt med en tävling, jag och Nova hoppas självklart på en vinst =)

Johanna S

Åh, jag vill jättegärna vinna!;)

Zandra

Hoppas på lite tur att vinna dessa till våran Svea! <3

Anna Överhem

Åhh den där vill jag vinna!! Skulle vara perfekt till Alfreds två dagisnappar..det går ju så mycket baciller på dagge så den där skulle vara perfekt att ha <3

Rebecka

Skulle vara perfekt att vinna då mam är dotterns favorit nappar och hon är extra tuttig nu när hon precis blivit storasyster!
Kram till er

Emma

[MARKED AS SPAM BY ANTISPAM BEE | Spam IP]
Jag vill såklart också ta chansen att vinna dessa nappar. Perfekt till vår lilla bebis som kommer om några veckor.

Jessica

Jag och Rasmus är gärna med och tävlar :)

Ika

Jag är med och tävlar! Hoppas på tur :)

Maria Albins mamma

Albin har aldrig provat mams nappar, skulle vara kul att testa och jag tyckte steriliseringsboxen verkar superbra! Vi håller tummarna! :)

Malin

[MARKED AS SPAM BY ANTISPAM BEE | Server IP]
Hoppas på tur då nya nappar behövs handlas

Emelie

Åh Sara! En av mina bästa vänner ska få barn nu i vinter och det vore en helt fantastisk present att få ge till henne och den lille.

Linn

Båda mina barn använder nappar från mam så den här vinsten skulle passa oss kanon! Håller tummarna för lite tur! ;)

Stina

Skulle vara roligt att vinna lillkillens första nappar! :) Och boxen till verkar ju jättesmart! Håller tummar*

Sandra

Jag vill oxå va med och tävla, skulle va perfekt till pyret i magen :D

Carolina

Jag är med!! :-)




Kom ihåg mig?