En dagens Sara


Kl. 11:09 |


20120930-105634.jpg
Tröja - Bikbok / Jeans -Please
Hej finisar! Vilken underbar dag vi har vaknat till. Strålande sol och friskt i luften. Ovan ser ni vad mitt senaste köp är från CreativeLounge. Jag är så nöjd och har aldrig haft ett par skönare jeans. Tror jag aldrig kommer köpa andra, jag är fast ;-)
I eftermiddag åker vi hem igen och sent i kväll kommer efterlängtade pappan hem som spenderat helgen i Holland :-) Nu vakna Tilde här från sin nap! Tjingeling :-)




Kommentarer
Sandra

Hoppas ni haft en trevlig helg :) har sagt det förr, men säger det igen, den där tröjan är så snygg :) kram

Svar: Tack Sandra :-) Ja den är en favoriten tyvärr börjar det att synas ;-) hihi
Sarasdiary

så fin, så fin!!

Svar: Tack Michaela :-)
Hoppas du har en fin söndag!
Sarasdiary

Emelie

Jätte fina jeans! :-) jag har också varit sugen på att klicka hem ett par please men varit lite tveksam om de skulle sitta fint på just vis benen, har tänkt på sumen som är mitt på benet. Har ett par G-star med sum sådär vid knäna och jag har stört mig lite på det.. Dem har korvat, vridit sig. Nästa gång vi ses vill jag titta närmare på dina nyingar! :-D

Kramkram!

Svar: Jag är TOKNÖJD! Okey, det är inget jag har tänkt på :-)
KRam!
Sarasdiary

Malin S

Så skönt när man hittar de perfekta jeansen!!
Fin header du fått, dessutom :)

Svar: Tack Malin!
Jag har alltid haft svårt med jeans och är så glad nu att jag hittat de perfekta :-)
Sarasdiary

Hanna - Trebarnsmamma

Snyggt!

Svar: Tack Hanna :-)
Sarasdiary

Linda

Supersnygga byxor verkligen! =)




Kom ihåg mig?