En biopremiär att se framemot, Breaking dawn part 2


Kl. 20:07 |

Snart är det dags för sista filmen av Twilight, Breaking dawn 2 att ha premiär på bioduken! Har ni sett de andra filmerna och har ni läst böckerna ? Jag minns då jag skulle köpa första boken att jag tänkte "kan detta vara bra?" I alla fall så chansade jag och ja, jag blev helt fast! Sträckläste alla böckerna och här hemma blev det nästan bråk om vem som skulle få läsa på kvällen (J började också läsa och blev helst fast) ;-). Böckerna följde med överallt och på stranden var det jag och små tjejerna (läs 10 åringar) som låg på stranden och läste ;-) Jag som annars brukar ha svårt för att läsa "fantasy" t.ex Harry Potter där jag inte läst en enda bok, men däremot sett filmerna.

Givetvis kommer vi se den på Bio (förhoppningsvis en riktig dejtkväll med middag kanske på Casiopeija om jag själv får välja & bio efteråt) men aldrig mer på en premiär! Förra året av Breaking dawn del 1 gjorde vi det misstaget om jag inte missminner mig. Ska det vara så svårt att vara tyst på bio ? ;-)  HÄR kan du se trailern!

Har ni sett Kirsten Stewarts senaste film,  "Snow White and the Huntsman" ? Den såg vi för någon vecka sedan och den var helt ok. Lite komiskt är det ju att hon föll för regissören som är betydligt äldre (han är 41 år) än henne. Jag förstår inte, hon har ju Pattinson ? ;-) Han som hade förlovningsringarna redo i fickan om man ska tro på skvaller.

Filmen har premiär på bioduken den 14 november!

Ha en fin kväll bloggisar! Nu är det kvällsfika här hemma som gäller och det kommer smaka SÅ bra då jag för ca en timme sedan kom hem från EGO. Dagens träning blev en joggingtur på bandet!





Kommentarer
Nikita

Jag gillar vanligtvis inte fantasy men dessa filmer är ja helt såld på !!

camilla

Säger som ovan! Nu ser jag allt att du ändrat i bloggen. Fin header! :)

Kramar

Svar: Tack finaste Camilla <3

KRAM!!
Sarasdiary

Jenny S

Längtar till filmen! Själv ska jag dock gå på midnattsvisningen, såååå härlig stämning i salongen då! Sedan går jag i ser den en gång till, eller två, när den har gått ett tag ;-)

Men du vet ju hur jag å bio är! :-)




Kom ihåg mig?