Bara Oddmolly tunikan kvar, först till kvarn!


Kl. 16:19 |

Okey, här kommer en bloppis med några godbitar ur min garderob! Bilderna är inte de bästa och den översta ChillNorway tunikan han jag inte stryka ;-)

SÅLD!!!Superfin tunika/klänning från Chillnorway i storlek small. Fina detaljer på rygg och övre ärm vänster. Fin spetsdetalj. Pris: 500:-

 

SÅLD!! Cardigan med spetsdetalj frpn Oddmolly. Storlek 2. Passar dig som har S-M beroende på hur du vill den ska sitta. Pris: 600:-

 

1. Min absoluta favorit i garderoben! Tunika från Oddmolly storlek 1, Pris: 500:-

SÅLD!! 2. En nyhet från Chillnorway, Mexico long sleeve i storlek xs. Sparsamt använd. Jag har haft ärmarna uppvika men de kan naturligtvis vikas ner. Tvättad endast en gång. Oversize! Pris: 600:-

Alla är i mycket bra skick då jag vårdar mina kläder från Oddmolly och Chillnorway mycket mycket ömt ;-) Är det många intresserade blir det budgivning!

Mejla mig: [email protected]





Kommentarer
Hanna Z

Men herregud du är ju tokig som säljer allt det där fina! haha

Svar: Haha :-) Blir det inte såld så gör det verkligen ingenting ;-)
Sarasdiary

Hanna

[MARKED AS SPAM BY ANTISPAM BEE | Server IP]
Varför sälja om du gillar det så mkt, för tok för dyrt för mig speciellt i begagnat skick.

Nikita

men den där gröna köpte du väl nyss :I ångrat dig ?

trevlig helg! kram

Svar: Ja det är senaste CN köpet! Den är verkligen superfin men eftersom jag är ganska kort upplever jag den som lite för mycket oversize :-( Men det är ju en smaksak...
Sarasdiary

Anna Johansson

Jag bjuder 500 kr inkl frakt för den grå Odd Molly koftan, maila mig !
[email protected]

Maria Winberg

Hej jag bjuder 500kr med frakt för chillinorway högst upp. Hör av dej.
mvh Maria

Maria Winberg

Hej
Kolla mailen. mvh Maria




Kom ihåg mig?