Vinn en hjälmmössa från Geggamoja!


Kl. 08:25 |

Hej bloggisar!

Jag tänkte kicka igång denna vecka med en tävling i samarbete med Pirum Parum och i vinstpotten finns en hjälmmössa från Geggamoja! Tilde har en svart och den är riktigt varm och go och sitter perfekt på hennes huvud och jag gillar att den inte behöver knytas och ändå sitter på ordentligt.

Har ni besökt barnbutiken Pirum Parum här i sundsvall (Pirum Parum har även en webbshop!) ? Om inte så tycker jag ni ska göra den ett besök. Du hittar fina kläder från många kända märken bl.a Villervalla, Geggamoja, Nova star, EBBE mfl. Du finner även fina presenter och inredning till barnrummet. Helt klart värt ett besök!

För att vara med i tävlingen om en hjälmmössa från Geggamoja ska ni :

1. Gilla Pirum Parum på facebook

2. Klicka in hos Pirum Parums webbshop och berätta för mig vilken färg på hjälmmössan ni skulle vilja ha i en kommentar till inlägget + vilket namn ni gillat Pirum Parum med på Facebook!

Givetvis blir jag superglad om ni vill tipsa om tävlingen i eran blogg om ni har en.

Tävlingen pågår i en vecka, den 5 november kl 21.00 drar jag en vinnare.

STORT LYCKA TILL!





Kommentarer
Zandra

Har gillat Pirum Parum i namnet - Zandra Zetterlund - på Facebook.
Vi skulle jätte gärna vilja vinna en hjälmmössa till våran dotter i och med att vi ännu inte köpa någon riktigt varm sådan. Första vintern hon upplever.

Färgen vi skulle vilja vinna är: Rosa/Svart i storlek 44 (6-8 månader).

Kram och tack för en underbar blogg!

Elin

Min skrutt skulle bli jættesøt i en svart och vit møssa :)
Elin Pehrers

Maria Albins mamma

Hej! Har gillat pirum Parum på fb i namnet Maria bruneryd. Albin hoppas att han vinner en turkos och svart! Vi håller tummarna! Kram

Pauline

Jag har nu gillat Pirum Parum på fb med namnet Pauline Svensson och har även tipsat om denna tävling på min blogg.

Om jag skulle vinna så vill jag ha en mössa i rosa/svart till Nova. Kram

Sara G

Jag har gillar Pirum Parum - Sara Gunnstam :)

Vinner jag vill Kerstin gärna ha en Svart/Vit

Ika

Har gillat på facebook där jag heter Erika Kexet Eriksson.
Vi vill gärna vinna hjälmmössan i färgen lime/svart :) i storlek 46

Iaa

Har gillat på fb med namnet iaa tiljander skulle vilja vinna Hjälmmössa Rosa/Svart - Geggamoja
Till dottern som fyller 2 nu lagom till vintern och mössor kan man aldrig få för många av!

jessica

Åhhh va fina.. Jag vill vinna en svart och vit mössa i storlek 48. Har gillat med namnet Jessica Engström :).

Madelene Bylund Gerzen

Nu har jag gillat pirum parums sida på facebook!
Namnet var Madelene bylund Gerzen.

Skulle gärna vilja vinna en geggamoja mössa till vårt lilla fina tillskott Vilgot!
Så han får en egen ny mössa och slipper ärva brorsornas:)
Då mamman är tokig i grön skulle en lime/svart i stl 42 sitta fint:)

Viskat till alla om denna tävling!

Sara T

Har gillat Pirum Parum på Facebook under namnet Sara Torebrand. Skulle gärna vilja vinna en svart-vit mössa i storlek 48 till min lilla tös. :-).

Sandra

Jag vill gärna ha en svart och vit i strlk 44 till min pojke! Har inte hunnit köpa någon hjälmmössa än så det vore toppen! :) Har gillat på Facebook. Heter Sandra Låång

pernilla hertzberg

Gillar Pirum Parum på Facebook i namnet Pernilla Hertzberg.
Om jag vinner vill min son ha en hjälmmössa i lime/svart storlek 48.

Anna

Har gillat Pirum Parum på fb, Anna Svensson. Jag skulle vilja vinna en svart/vit hjälmmössa till
min dotter.

Camilla

Hej nu har jag gillat Pirum parum på fb. Skulle gärna vilja vinna en hjälmmössa i rosa/svart:-)

Kram

Katrin

Hej! Gillar på FB med namnet Katrin Wehlin. Vill gärna vinna en mössa till min älskling i limegrön/svart strl 42. Ha en bra allhelgona!

Sarah leman

Hej! :)
Nu har jag gillat med mitt namn Sarah Leman. Skulle bli jätte glad om jag vann en mössa till Wilma då vi inte har hittat någon bra. :) Gärna en mössa i storlek 44 och i färgen rosa/svart! Nu håller vi tummarna :)

Sarah leman

Hej!
Nu har jag gillat med mitt namn Sarah Leman. Skulle bli jätte glad om jag vann en mössa till Wilma då vi inte har hittat någon bra. Gärna en mössa i storlek 44 och i färgen rosa/svart! Nu håller vi tummarna :)

emma

Har självklart gillat på facebook med namnet Emma Pettersson. Skulle jätte hörn vinna den svart och vitrandiga till min son då det är hans första.vinter och jag ännu inte hittat någon som verkar så bra som denhär!:)

Linnea

Har gillat pirum parum på facebook.
Skulle vilja vinna hjälmmössan i turkos/rött!

Linnea Forsgren

Charlotte Burtanovic

Jag har gillat Pirum Parum på Facebook som Charlotte Burtanovic. Vill gärna vinna en mössa i rosa/svart strl 44 till min dotter Annie! Letar också efter en mössa som sitter på plats utan snören! *håller tummarna*

Kajsa Sundin

Åh, vilken bra tävling. Självklart gillar Kajsa Sundin Pirum Parum på Facebook, men också irl.

Vår lilla Irma skulle vara jättefin i en svart/vit hjälmmössa så nu håller jag tummarna!

Sandra

Hej, Vincent skulle verkligen behöva en hjälmmössa i vinter för alla fjällresor som är inplanerade. Att det dessutom är geggamojja är ju toppen då det är favoritmärket här hemma. Han önskar sig en svart/vit. Har gillat i namnet Sandra Lindgren.

Kul att läsa din blogg :)

Vilken himla kul tävling! Jag har gillat på fb - Anna Granath
Vår lille Arvid skulle vara jättesöt i en svart/vit hjälmmössa i storlek 42.
Håller tummar och tår!

Kristin

hej!
har gillat på facebook, Kristin Åmansson.
min lilla Felicia skulle vilja vinna en rosa/svart! :-)

Sara E

Kul med tävling! Fin vinst dessutom:-) om vi vinner önskar jag nog en blå mössa. Ska försöka dela på min blogg, om jag minns hur man gör;-) gillat pirum parums sida med namn Sara Engberg.

Monica niemi

Jag gillar pirumparum på Facebook, Monica niemi, jag skulle vilja ha en svart/lime till min Sixten.

Kristin Carlsson

Åh höll på att missa denna trevliga tävling! Självklart vill jag vinna en varm fin mössa till min son Elis som är 9 månader. Vill gärna ha den svart/vit randiga. Håller tummarna!

Sofia

Gillat på Facebook i namnet Sofia Montaigne. Hoppas att jag vinner en svart & vit till lilla sonen med känsliga öron. När pappan frågar "Har du köpt EN TILL mössa?" vore det perfekt att kunna svara "Nej, jag vann den!!" Man kan aldrig få för många mössor. ☺




Kom ihåg mig?