Träningstankar och Rosa bandet-galan


Kl. 19:51 |

Godkväll på er.

Nytränad, nyduschad och nyäten! Jisses så vilsen jag kände mig i gymmet ikväll, det var verkligen evigheter sedan jag tog en runda där. De har fått många nya maskiner och flyttat om en hel del sen sist. Men jag fick i alla fall ihop ett litet pass och körde igenom kroppen. Mycket skönt! Nu ska jag försöka knopa ihop ett träningschema med passande övningar och börja köra det. Dela upp kroppen på två dagar i veckan kanske ?

Två bilder från idag. Verkligen jättesvårt att fota fåglar som flyger. Jag tror att en som är duktigare än mig skulle få till många fina bilder idag! Men jag bjuder på dessa trots att de är suddiga..

 Nu ska jag krypa ner i sängen och se Rosa bandet-galan från web-tv. Har laddat med ett paket näsdukar på nattduksbordet...

Ska du se ?

 




Kommentarer
Malin ☆

Så grym du är gumman! Längtar SÅ efter mitt kort nu så att vi kan köra tillsammans :D

Puss & kram <3

Svar: Jag ser verkligen fram emot att träna tillsammans med dig! Kan du se till att jag inte fuskar ;-) hihi
Puss på dig! <3
Sarasdiary

Malin S

Duktiga du!

Jenny - mammaliv i Nashville

Duktig du är! Både på att träna & ta kort :)
Kram på dig & ha en fin kväll!

Svar: Tack Jenny! <3
Sarasdiary




Kom ihåg mig?