Träningskläder hos Ellos


Kl. 12:09 |

Hej på er !

Jag har helt glömt bort att det finns träningskläder hos Ellos. Brukar ni handla träningskläder där ? Det finns de flesta märken som Röhnisch, Nike och Casall. Vilket är ditt favoritmärke när det kommer till träningskläder och vart shoppar du det ? Kanske jag har frågat tidigare kommer jag på ?

Med koden  265730 får du 20 % rabatt på hela beställningen vid köp av tre varor! Du kommer direkt till träningskläderna H Ä R! Linnet här ovan finns i tre olika häliga färger. Jag som helst klär mig svart när jag ska träna börjar gilla allt mer färg :-)





Kommentarer
Malin

Jag älskar kläderna från Better Bodies!! Finns inga snyggare träningskläder enligt mig

Svar: Ååååå de har jag glömt bort! Jag hade bara kläder från dem förut. Så himla snygga :-)
Sarasdiary




Kom ihåg mig?