Projekt garderob av fd toalett


Kl. 12:37 |

Hej bloggisar!

Nu har vi äntligen blivit färdiga med golvläggningen av våran blivande garderob så nu kan vi börja planera förvaring. Har ni några tips på riktigt bra förvaring så hojta gärna till!

Här får vi en liten tjuvkik på golvet. Samma golv som vi har i början av hallen! Vi är supernöjda :-)

 Ni som följer mig på instagram vet att vi hade en riktigt mysig kväll igår med god mat! Den kvällen kommer jag leva på l.ä.n.g.e!  Lite senare tänkte jag dela med mig av vad vi åt för gott så för er som följer mig på instagram blir det lite dubbelt ;-) Nej, nu kurrar magen här. Dags för lunch!

 




Kommentarer
Nena: Foto - DIY - Inredning

Spännande med ny garderob :)

Svar: Jättespännande! Det kommer bli så himla bra :-D
Sarasdiary

Malin S

Underbart med en stor och ordentlig garderob! :)

Svar: JA verkligen! Så välbehövligt :-)
Sarasdiary

Hanna

Vad kul!

Svar: :-)
Sarasdiary




Kom ihåg mig?