Monday diary


Kl. 09:20 |
Godmorgon fina ni och välkommen vecka 42! Frukosten i magen på oss båda och Tilde är den enda som fått på sig kläder för dagen. Snart är det dags för henne att bege sig ut och ta en liten lur i regnet (om inte balkonggubbarna sätter stop för det). Jag har nog inte nämnt det men vi ska få våra balkonger inglasade och i veckan är det våran tur. Igår rensa vi bort allting så nu är den så tom. Tror det kommer bli bra även om jag har varit lite emot det från första början. Medan Tilde sover ska jag ägna hemmet några timmar, sånt som måste göras men som jag blundat för ;-) Ja, en hemmafixar-dag får börja denna vecka! Hur börjar din ?





Kommentarer
Martina

God morgon vackra! Här borta hänger regnet i luften och det blåser men det var såå skönt ute! :) Ha en fin dag, kram!

Svar: Åååå men tack detsamma Martina! Här har det regna hela dagen men nu är det uppehåll så nu ska vi passa på att springa ut jag och Tilde. Stackarn har bara fått varit inne dag då vi har renovering av balkong!
Hoppas du har en fin dag! Kram!
Sarasdiary

Nena: Foto - DIY - Inredning

En del hemmafix även här :) Har en fin dag :)

Svar: Det är ju så skönt att få det gjort, även om det inte är "big things" :-)
Sarasdiary

Spanienfrugan

Härligt att få lite inglasat så att man kan nyttja balkongen mer. Vi har också fixat lite här hemma idag.

Svar: Det har du rätt i! Tror det kommer bli bra att bona om lite där sen när det blir klart :-) Blir som ett extra rum.
Sarasdiary




Kom ihåg mig?