Mina favoriter!


Kl. 11:38 |
Dessa stövlar har följt med mig i snart fyra år och jag älskar dem! Enligt mig har de perfekt höjd på skaftet, lagom klack och fina silverdetaljer. Förra året kom de tyvärr inte fram från garderoben då en kedja var trasig och jag var lite för lat att gå till skomakaren. Får man skylla på graviditeten ? ;-)  Men i går hämtade jag hem den ena skon därifrån så i år kommer de bli använda och idag tänker jag inviga dem.

Som ni ser är de välanvända och ja, lite skitiga. Kanske sjunger de på sista versen och blir sista hösten och vintern ? Nu ska de få lite kärlek innan vi beger oss ut!

För er som undrar så är de inköpt hos Nilsons Shoes!





Kommentarer
Maria Albins mamma

Tuffa, är det replay? Trevlig helg!

Svar: Tack detsamma :-)

Nej det är inte replay :-) Kraaam!
Sarasdiary

underbart med skor som blir så välanvända..särskilt om man lägger en större slant på dom! dessa var ju jättefina så jag förstår att du är glad i dom :)
hoppas du har en trevlig fredag!

Svar: Jag tvekade ganska länge innan jag köpte dem eftersom de kostade lite mer än vad jag brukar köpa skor för. Nu är jag så glad att fick följa med hem :-)
hihi

Tack och detsamma till dig! <3

KRAM
Sarasdiary

Malin

Snygga!!

Svar: Tack :-)
Sarasdiary

Nena: Foto - DIY - Inredning

Fina :) jag gick också till skomakaren i början av hösten och fixade till tre par stövlar så man kan använda dem minst en säsong till :) så värt! :)




Kom ihåg mig?