Friday diary


Kl. 09:21 |

Godmorgon fina ni!

Åter fredag igen och vi har en ledig pappa här hemma som har tagit semester fredag och måndag, lyxigt tycker vi! Snart ska Tilde läggas för sin förmiddagslur (hon orkar bara vara vaken ca 1.5 timme efter sin frukost och sover ca 1-3 timmar). Idag har vi möte planerat efter lunch och jag tror också jag ska passa på att beta av ett annat möte på samma gång eftersom vi ska bort nästa vecka. Nej, dags att göra sig ordning för dagen kanske innan Tilde ska lägga sig i sovrummet ;-) Önskar er en fin fredag!

Jo, jag har fått många förfrågningar om hur en dag ser ut för mig och Tilde och det kommer ett inlägg om det. Promise!





Kommentarer
Tina

Vad fin blogg!! Ha en trevlig helg =)

Svar: Tack Tina :-)
Jag säger detsamma till dig!
Sarasdiary

Nena: Foto - DIY - Inredning

Åh lyx att få vara hela lilla familjen i fyra dagar! Ta hand om varandra och trevlig fredag!

Svar: Tack Helena och detsamma till dig såklart <3
Sarasdiary




Kom ihåg mig?