Fredag kväll!


Kl. 18:29 |

Godkväll vänner!

Här hemma har vi påbörjat fredagsmyset med tända ljus och förberett middagen. I kväll blir det hemmagjord pizza alá Morberg med en liten twist och en sallad till det. Morberg får också stå för kvällens dryck. Det röda vinet är precis i våran smak och jag ser även framemot att smaka det vita och Rosé!  Kvällen till ära har jag dukat med mitt favorit porslin, Mateus. Pizzan får åka in i ugnen lagom till att Tilde går och lägger sig. Jag ser framemot en middag tillsammans bara vi två utan att någon liten ska ha all uppmärksamhet.

Ikväll blir äter vi från de gråa tallrikarna...

Hoppas ni har en mysig fredagkväll vad ni än gör





Kommentarer
Ann-Sofi Engström

Morbergs röda är ju såååå gott, både flaskan och bag in box vinet. Jag har även inhandlat Rosévinet för att testa det någon dag. Önskar er en trevlig kväll!
Kram
Vad du har blivit duktig på att fota.

Svar: Ååååå box vinet måste vi köpa nästa gång! :-)

Tycker du? Tack :-) hihi

Kram och trevlig helg <3
Sarasdiary

Pauline

Å jag älskar både mateus och Morberg. Tyvärr har jag ju inte smakat hans vin än men jag kommer säkerligen att gilla det =)

Jag måste även bli bättre på att använda mateus porslinet här hemma. Kanske ska införa det till fredagsmiddagarna =)

Hoppas ni får en mysig kväll!

Svar: Hihi samma här! :-)

Ha en mysig helg <3
Sarasdiary

Nena: Foto - DIY - Inredning

Låter som en härlig kväll.. njut!

Carolina

Fredagsmys med pizza låter inte fel!

Hoppas ni får en trevlig lördag också!

Svar: Tack Carolina. Önskar dig såklart detsamma :-)
Sarasdiary




Kom ihåg mig?