Fem rätter!


Kl. 15:48 |

Igår slog vi på stort och lyxade till det med en fem-rätters (deras avsmakningsmeny) på Casiopeija! Det är våran absoluta favorit restaurang och ska vi fira något speciellt är det alltid dit vi går. Supergod mat och toppen service! Här nedan har jag knopat ihop några bilder och text som tyvärr blev svårläst. Bilderna är tagen med iphone därav dålig kvalité. Jag längtar redan till vi ska dit igen och jag tror det blir jullunchen :-) Vi var där förra året och den var riktigt bra.

Rödingterrin

Sotad gravad Hare

Reninnanlår

Ost från Häggby

Hjortron bavarois

Jag är en ingen öldrickare men äntligen har jag hittat en öl som även ja kan njuta en varm sommardag! Estrella Damm Inedit.





Kommentarer
Jenny - mammaliv i Nashville

Men gudars då GOTT!
Och Estrella är en av mina favvorsar också ;)
Kram på er!

Svar: Supergod! Jag är verkligen ingen öldrickare och har aldrig tyckt om. Så det är är kul att hitta en som jag gillar :-)
Sarasdiary

Nena: Foto - DIY - Inredning

Vad underbart lyxigt det ser ut :)

Svar: hihi! :-)
Sarasdiary

Nikita

Vad firade ni ? ;)

Svar: Vi firade 6 år!
Sarasdiary

herreguuud sara! avis här haha! ser så himla gott ut och jag är såå sugen på resturingbesök med rejäl och goood mat. sen hade det ju varit gott med ett glas vin till, men det kan jag ju drömma vidare om ;)

Svar: Men snart kan du njuta av ett gott glad rött. Tiden går ju så himla snabbt!

:-)
Sarasdiary




Kom ihåg mig?