Ettår tillbaka - 111013


Kl. 11:00 |

Precis för ett år sedan var jag gravid i vecka 12 med Tilde i magen. Och "mötet" som vi hade inbokat var ett UL hos min privata läkare, det var dags för Johan att få se Tilde första gången i magen :-) Dagen efter åkte vi ner till Stockholm för middag med de bästa vännerna och berätta den underbara nyheten. Aldrig kunde vi väl ana att ett annat par också skulle berätta den underbara nyheten under middagen. Vi trodde då vi var tre par som väntade barn till våren, men så fel vi hade. Någon vecka efter fick vi veta att även ett till par i gänget väntade en liten ♥ Nu är alla här med 10 tår och 10 fingrar och håller oss sömnlösa! Vem vet, vi kanske lyckas planera in nr 2 samtidigt också ;-) hihi

Ur arkivet:

"Äntligen är det torsdag och jag har semester. Idag ska jag & Johan på ett möte strax före lunch & sen har jag tid hos frisören som jag nämnde igår. Ikväll blir det till att fundera ut vad som ska packas ner i resväskan för i morgon åker vi ner mot huvudstaden. Givetvis måste vi även se Robinson ikväll.

Nu ska jag krypa ner i ett skönt bad. Hur kan jag vara så morgonpigg idag ?

Vad gör ni idag ?"

Gravid i v 12 och hade precis gjort mig ordning för en 7-rätters och redo att berätta för vännerna om Tilde i magen :-)





Kommentarer

Åhhhh och jag gick in i vecka 12 idag, hihi! Tänk så snabbt ett år går ändå, nästan skrämmande! :D

KRAM VÄNNEN <3

Svar: Ja ett år går så snabbt! Tänk att du är där jag var för ett år sedan :-) Vem vet, det kanske blir på samma dag? Hihi

Nästan så man längtar efter en mage igen ;-) hihi

Puss & kram <3
Sarasdiary

Sandra

Grattis på 6-årsdagen och hoppas ni har en jättebra dag :) själv har jag och en kompis nyss kommit hem från Ikea och köpt lite förnödenheter och ikväll ska vi köpa massa gotta från Biteline och se några filmer :) kram

Svar: Tusen tack Sandra :-)
Åååååå Biteline, mums!!
Sarasdiary

Hanna

Tänk sara vilken kväll det blev på smak. Så många som ruvade på hemligheter samtidigt. Vad snabbt året gått. Ett sent grattis på er 6-årsdag!

Svar: Tack Hanna! Ja tänk vad tiden går snabbt. Snart är det våran tur att skola in till dagis...
STOR KRAM & VI SAKNAR ER! <3
Sarasdiary




Kom ihåg mig?