En höstoutfit från Lindex


Kl. 07:30 |
Godmorgon bloggisar! Hoppas ni har sovit gott och vaknat nu pigg och alerta ;-) Här går vi på spårlåga än men efter några koppar kaffe ska vi nog komma igång. Igår kväll innan det obligatoriska soffmyset klickade jag mig runt lite hos Lindex. Det är en butik jag a l d r i g gick in i förut.  Jag vet inte om det är att jag har blivit äldre eller om de har ryckt upp sig för det finns så himla mycket fint där nu. Här nedan har jag satt ihop ett litet collage och favoriterna är T-shirten och sjalen! Shoppar du hos Lindex ? Vilken är din favvobutik ?    




Kommentarer
Carro

En riktig Carro-outfit! :) Men du, jag måste berätta.. Kommer du ihåg att jag kommenterade din blogg när du väntade Tilde, känner Madde A sen vi va små. Hursom, jag jobbar ju oxå på sjukhuset. Häromdagen jobbade jag med Catharina Åström, å när vi satt å fikade så surrade vi bebisar såklart. Då visar hon helt plötsligt en bild på Tilde, å säger att det är gulligaste ungen hon vet, med allt hår! Jag bara utbrister; men det är ju Tilde!! C blir förvånad å frågar om jag känner dej.. Där sitter jag å känner mej som värsta stalkern! Haha!
TACK för grym blogg med bra mix av d mesta iaf :)
Ha en fin dag. Kram!

Svar: Men Catharina då! Jag blir alldeles rörd, så go hon är :-) Jag har jobbat med henne några gånger när hon varit hos oss! Härlig tjej :-)
Ååå Tack Carro, vad glad jag blir <3

Inte visste jag att du jobba på "sjukahuset" :-) Får man fråga vilken avdelning och som vad ? :-) Jag tänkte snart komma tillbaka och gästspela lite, så jag inte glömmer bort allt ;-) hihi

KRAM!
Sarasdiary

Nena: Foto - DIY - Inredning

Åh den outfiten är ju verkligen du! Jättefint :) Jag håller med dig, fick inte för mig att sätta min fot i närheten av Lindex förut men nu går jag nästan hellre dit än till tex H&M. De har verkligen vaknat och rykt upp sig! Kul tycker jag för då finns det lite mer att välja på :)

Svar: Tack :-)
Jag shoppade också mest på H&M, men nu tycker jag både Lindex och Kappahl ryckt upp sig :-) Och som du säger, nu finns det lite mer att välja på :-D
Sarasdiary

Rebecca

Jag hittar hur mycket fint som helst på Lindex med. Både till mig och sonen, nästan allt köps där :-)

Svar: Ja samma här! Riktigt fina barnkläder :-) Dock har jag aldrig shoppat jeans där, men kanske måste prova någon gång :-)
Sarasdiary

Nikita

Ja gillar vero moda å vila , mandeldesign är en favorit bland nätbutikerna

Sandra

Ne jag köper aldrig nåt på Lindex, går in dit lite då och då och kollar bara ändå. kanske har köpt nåt där men det var längesen. mina favoritbutiker är Cubus, Veromoda, New yorker och Gina. hoppas Tilde är piggare nu :) kram

Svar: Cubus har ju verkligen ryckt upp sig också tycker jag :-)

Kram!
Sarasdiary




Kom ihåg mig?