Ull!


Kl. 09:36 |

Godmorgon!

Tycker ni inte det har blivit lite för mycket bloggande om mat i helgen ? ;-) hihi För att kompensera det hela så kommer här ett shoppingtips på ull för ett bra pris från Lindex. Det kommer garanterat hålla de små varma och torra i vinter. Detta skriva såklart upp på Tildes önskelista! Finns även i blått för den som föredrar det.

Nu ska Tilde få på sig kläder för dagen och sen ska vi kila ner till tvättstugan och börja tvätta. Lite senare får vi besök från hudiksvall :-)

Ska ni hitta på något skoj idag ?





Kommentarer
Hanna Z

Vet du om Donkeyn är mkt smalare i sittdelen än Camen? Vill verkligen att den ska passa då den var SÅ fin! hihi

Jenny - mammaliv i Nashville

Ska nog be min mami att köpa med sig ett set i blått till August :)
Himla fint & Ull är ett must have till dom små i vinter!
Kram & hoppas ni får en fin Söndag

Svar: Tack och detsamma <3
Jag ska till Lindex och klämma lite på det för som du säger är det ett must have i vinter :-)
Sarasdiary

Suzanne

Hej hej =)
Alltid trevligt när det bloggas om mat, men man blir bara så otroligt hungrig när man ser allt gott som J kockat ihop ;-)

Förra året köpte jag exakt samma set m ullkläder från Lindex till våran Rasmus. De var då lite små i strl så jag köpte en strl större till honom. Det var bra då de krympte lite i tvätten. Jättenöjd med såväl body som byxor, enda minuset är att mudden upptill på byxorna tänjer ut sig lätt under användandet, dock går det tillbaka vid tvätt.

Kram Suzanne

Svar: Tack för tips Suzanne!

Hoppas du fått en härlig start på veckan :-)

Kramis
Sarasdiary

Anna (gyrethe )

Superfina!! Jag är så trög, så ja fattar inte va
Man ska ha dom till?! Under vanliga kläder
Eller i overallen ?! Hjälp mig i denna svåra fråga!!
Haha

Svar: De är super om man väljer att klä barnen i lagerprincipen. T.ex ull närmast huden, sen fleece och sen overall. Alltså inga vanliga kläder :-)
KRAM <3
Sarasdiary

Jag har upplevt kedjornas ull som väldigt kliigt ofta, tyvärr, men väldigt sött och superpris så måste absolut kika närmare! Tack för tips :D

Kram finaste

Svar: Åååå tack för den informationen vännen! :-)

Många kramar <3
Sarasdiary




Kom ihåg mig?