Tuesday diary


Kl. 08:20 |

Godmorgon finisar!

Har ni sovit gott ? Idag ska vi iväg till selånger och gå på kyrkis. Jag tror det är nästan sex veckor sedan vi var där nu och Tilde har ju utvecklats så mycket så jag tror hon kommer tycka det är ännu roligare nu än vad hon gjorde då. Efter lite bus och lek så ska vi iväg och handla lite och eftersom vi har bilen passar vi på att åka ut till Ica Maxi!

Just det, måste nog in en sväng på Birsta också. Jag har inte hittat tomtedress/pepparkaka/lucia kläder till Tilde än. Är inte riktigt nöjd med de jag hittat men nu kan jag nog inte vänta längre om det ska bli några julkort i år ;-)

Denna Sugar Hood  från Odd Molly önskar jag mig av tomten, om han tycker att jag har varit snäll ;-) Storlek 1/small!





Kommentarer
Spanienfrugan

Den ser skön ut den!

Svar: Ja eller hur ? :-)
Sarasdiary

Jenny - mammaliv i Nashville

Åh jag glömde helt av mig att "beställa" en pepparkaksdress. Dom är ju så toksöta! :)

Mamma till William och Wilma

God kväll.Denna önskar jag med av tomten..jätte fin..Fin blogg du har :) kram

Svar: Ååå visst är det helt underbar :-) Kanske att tomten tycker vi varit snäll i år :-)
Tack så mycket :-) Vad glad jag blir!
Sarasdiary




Kom ihåg mig?