Ordning&reda


Kl. 09:42 |
Godmorgon finisar och välkommen november! Jag och Tilde har precis kommit hem och jag ska nu passa på att fixa med lite pappersjobb som jag förskjutit. Ni vet sortera och sätta in i pärmar. Jag tycker om att ha ordning och reda på alla viktiga papper så jag lätt hittar om de skulle behövas. Är du likadan ?

Vill påminna er om att vara med i tävlingen jag har i samarbete med Pirum Parum om en mössa från geggamoja! Jag drar en vinnare på måndag så än är det några dagar kvar :-) Du kommer direkt till tävlingen H Ä R!

KRAM!





Kommentarer
Malin S - form&design

Är verkligen likadan. Avskyr oreda!!

Sandra

Åh! Jag är likadan och nu kom jag på att jag måste fixa våra papper hemma..har skjutit på det allt för länge!

Jenny - mammaliv i Nashville

Jag är raka motsatsen ;) slarv Maja nr.1 när det kommer till viktiga papper!

Nena: Foto - DIY - Inredning

Älskar ordning och reda :)

Sandra

Aa, jag är likadan. ordning och reda ska det va :)

Emelie

Samma lika här! :-)




Kom ihåg mig?