Kvällens varmrätt


Kl. 22:36 |

Min man (ok, vi är inte gift men jag kallar honom ändå för mig man!) har verkligen överträffat sig själv ikväll! Vi har verkligen haft en perfekt kväll och njutit supergod mat i lugn och ro. Tilde somnade redan strax efter klockan 18.00 då hon var helt slut efter massa bus idag ;-) Jag tror nog att det var första gången vi fick äta middag hemma själva och i lugn och ro... Om två veckor är det min tur och frågan är vad jag ska laga för att "klå" honom... tror det kommer bli svårt. Riktigt svårt!

Perfekt stekt Oxfilé 59 grader

Hemmagjord bearnaisesås

Zinfandel i glaset...

Oxfilé provencalé

Vad vi åt till dessert avslöjar jag i morgon, men jag kan redan nu berätta att det var den godaste dessert på väääääääldigt länge ;-)

Vilken cliffhanger va ?

 




Kommentarer
KIKKI

Mysigt för er! Maten ser ju verkligen gudomligt god ut!!! :)

Svar: Supermysig fredag, verkligen :-)
Sarasdiary

Ann

Vilken perfekt kväll!




Kom ihåg mig?