Just nu..


Kl. 14:13 |

Nu har vi kommit hem från en skön men lite kall promenad. Vi mötte upp finaste Maria och hennes barn och det är alltid lika mysigt. Nästa vecka får vi hoppas på en lite längre dejt ;-) Vi har precis ätit lite mellis nu och Tilde har begett sig ut på en upptäckningsfärd. Kassen från ICA-Maxi är väldigt poppis och den prasslar mycket ;-) Tänk vad lättroad de små är.. än så länge!

Tildes kläder har hennes farmor köpt. Det är Villervalla och finns b.la att köpa hos Pirum Parum. Klänningen är så varm och go!

Nej nu måste jag hoppa in i duschen och börja göra mig ordning inför kvällen, ååh vad jag längtar!

     




Kommentarer
Carolina

Villervalla har såååå mycket fint! Finns en del av märket i mina tjejers garderober. :-)

Emelie

Hihi, hon verkar gilla den där racern!! :-D




Kom ihåg mig?