Godmorgon TORSDAG!


Kl. 08:26 |
Hej bloggisar! Hoppas ni har sovit gott ? Åååå idag har jag vaknat med världens träningsvärk. Det blev ett stressigt pass igår med fokus på rumpa och ben. Blev mest med utfall i olika slag där favoriten är helt klart utfalls-gång, vilken killer! Såhär såg passet ut (har fått önskemål om att dela med mig på instagram) : - Marklyft - Ben press - Vanliga utfall med vikt - Utfalls-gång med vikt - Plankan i tabata form 20 sek 10 sek vila x 8

Så sant så sant...

Nu frukost är för mig och sen lägga Tilde för en liten förmiddagslur. Idag ska vi in till stan och fixa lite ärenden!

Vi hörs lite senare :-)

 




Kommentarer
Lisa

Åh då måste du införskaffa dig den :) den är ännu finare i verkligheten :)

Svar: Måste spana in den så fort jag kommer dit! :-)
Sarasdiary




Kom ihåg mig?